Haagse Marqt

Haagse Marqt
Gaan we hip doen?
Sjiek?
Eigenwijs?

Nou en of! Sinds vandaag heeft Den Haag een nieuwe marqt. Maar niet eentje met de letter k, maar met de eigenwijze letter q. Hartje centrum, tegenover het Binnenhof, heeft een nieuwe supermarkt zijn deuren geopend. Een marqt die met zijn tijd meegaat en een ander geluid laat horen dan de grote ketens: terug naar respect voor natuur, dieren en mensen bij de bereiding van eten. Eten dat dicht bij zijn oorsprong blijft. ‘Echt eten’, noemen ze het zelf. Geen onnodige toevoegingen voor iets wat de natuur zelf beter, lekkerder of gezonder doet. En vooral geen kiloknallers.

De winkel lonkt, is mooi ingericht. En dan hebben ze daarbinnen ook nog verstand van social media. Natuurlijk kun je je klanten laten proeven dat het verse notenbrood om te watertanden is, maar als je niet om 10:00 uur ’s ochtends al door je voorraad heen wilt zijn, is er een alternatief. Zet de reacties die je via je website op je producten hebt gehad op een kaartje in de winkel en laat zo je bezoekers weten dat anderen dat krokante notenbrood of die extra pure chocolademousse meer dan smikkelbaar vonden. Crossmediale communicatie heet zo iets. Via een formule die al jaren lang werkt. Vraag maar na bij Bol.com

Facebookreactie op Marqt-product

Facebookreactie op Marqt-product

En zag ik het nu goed? Waren die schappen bij de Facebookkaartjes nou echt halverwege de middag al leeg?

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s