Webvitamientjes

Wat heeft een mens nodig in deze winderige, natte, rillerige maand, waarin de letter R zich met een hoofdletter roert?
Juist! Vitamientjes, heel veel vitamientjes.

En waar vindt de 21e eeuwse mens, gekluisterd aan zijn computer, deze tegenwoordig?
Juist! Op het web.

Ik ben dol op mijn webvitamientjes! Zeven dagen per week haal ik ze gratis af op het onnavolgbare www.froot.nl. Elke dag een plaatje, een verhaaltje, een filmpje om het hart te sterken en een glimlach om mijn mond te toveren. Elke dag een virtueel bruistabletje.

Froot.nl vist de krenten uit de pap van het internet. Omdat ze lekker zijn, en gezond. En presenteert ze met  humor en trots.

Herfstkleuren

Vandaag heb ik de fruitblender aangezet. Er kwam een shake met prachtige kleurrijke herfstfoto’s  uit. Precies wat ik nodig had nu het buiten donker en grijs is. Strakblauwe luchten, vuurrode blaadjes en goudgele zonnestralen. De natuur op zijn allermooist. Een overvloed aan vitamine V.

Vakantie.
Van het weekend vertrek ik.
Naar daar waar de zonnestralen goudgeel zijn, de blaadjes vuurrood en de lucht (hopelijk) strakblauw!
Bofkont dat ik ben.

One thought on “Webvitamientjes

Geef een reactie

