Geluk zit in een klein doosje

Woehoe! Ik heb mijn smartphone weer terug! En veel eerder dan verwacht.
Terwijl ik gisteren op mijn werk verdiept was in alle ins en outs van de verlaging van de overdrachtsbelasting ging opeens mijn (oertijd)telefoon.  De belwinkel die liet weten dat mijn Desire terug was van reparatie en opgehaald kon worden. ‘Wat!!!’, riep ik, minstens hoorbaar voor collega’s drie kamers verder. ‘Nu al??? Maar dat is geweldig!’ Het liefst was ik direct naar de winkel gerend om hem op te halen, geen tijd te verliezen!, maar het werk riep en de belastingverlaging moest online.

Uiteindelijk stond ik dan vanochtend vroeg als eerste op de stoep.  ‘Ik heb een cadeautje voor u’, zei de verkoper, toen ik hem mijn afhaalbewijs liet zien. ‘Een cadeautje?’, fronste ik. En toen lag daar opeens voor mijn neus een pakje met een heuse strik. En een label met de fenomenale tekst I’m back!

Pakje HTC
(klik op foto voor vergroting)

Voor mij, van HTC, met binnenin een aardig kaartje dat mijn toestel door ‘Koen’ was gerepareerd, een pen, een poetsdoekje en natuurlijk mijn grote vriend. Ik was als een kind zo blij. Wat een superservice, en dat binnen anderhalve week.

Het enige moment dat ik even moest slikken, was toen ik de telefoon weer activeerde en ontdekte dat ze de hardware hadden vervangen. Dag instellingen, dag applicaties, dag gepersonaliseerd beeldscherm. Dat moest weer allemaal handmatig erop worden gezet. Dus toog ik maar naar de bieb, waar ze behalve gratis wifi tegenwoordig ook een heel mooi vernieuwd café hebben, en ben ik al slurpend van mijn koffie een uur lang met mijn telefoon aan het stoeien geweest. Maar toen was het ook allemaal weer goed.

En nu ben ik een gelukkig mens.

Geef een reactie

