Junkie

Vandaag was ik op [iCross 2011] en vandaag was ik een digi-junk. Verslaafd aan alles wat mij werd verteld, getwitterd, geblogd en geprezit over crossmediale communicatie. Een redacteur anno 2011, wat moet hij of zij nu kunnen? Hoe zet je sociale media doeltreffend in en welke precieze mediamix kies je om je boodschap nog beter over te brengen? Ik heb alles opgesnoven tot ik er high van werd en mijn hoofd zo vol zat, dat er niets meer bij kon.

Maar toen wist ik ook alles over de F-factor (fans, friends en followers) dankzij Marianne Herbert, de krachtige start van je blog dankzij Merel Roze, de live verslaglegging en trollen van de Volkskrant met dank aan Heleen van Lier, het telefoonnummer van een Google-salesboy via Danny Aloserij, hoe je je plant kunt laten twitteren dankzij Frank Meeuwsen en last but not least dat de app de toekomst heeft en dat Erwin van der Zande van Bright daar al heel goed mee uit de voeten kan.

goodiebag

En zo ging ik moe, maar voldaan naar huis. Helaas zonder goodiebag, waar ik zo naar had uitgekeken. Ik had te lang geborreld. En toen waren ze op. Maar misschien was de werkelijke reden wel een andere. Zagen ze in mijn ogen dat ik vandaag een digi-junk was en waren ze bang voor de overdosis. Met alles wat er nog in dat hippe tasje zat. Misschien ben ik vandaag wel zomaar beschermd tegen mezelf.

Geef een reactie

