Lekker ding

Ik geloof dat ik het nog niet verteld heb, maar ik ben een beetje verliefd op Gijs. Gijs komt hier uit de buurt, en een paar maanden geleden ontmoette ik hem voor het eerst bij de supermarkt. Ik vond hem er leuk uitzien en we maakten kennis met elkaar. Het klikte erg goed tussen ons en nog dezelfde middag is hij mee naar huis gegaan.
Gijs bleek een heel leuke jongen te zijn. Helemaal niet zo popi, maar gewoon puur en eerlijk, een nuchtere Hollandse vent. Dat zijn types die ik leuk vind.
’s Avonds onder het eten hebben we elkaar beter leren kennen. Het was echt een lekker ding!

Helaas is het contact de periode daarop wat verwaterd. Ik had een tijd niks van me laten horen. Te druk met werk zoeken en andere zaken. Tot ik hem vandaag weer tegenkwam. In dezelfde winkel als toen. Hij had nog precies dezelfde natural looks als de vorige keer en ik ging weer overstag. Gijs was het gewoon! Ik pakte hem beet en trok hem mee. Afrekenen en de winkel uit. Wij moesten elkaar hoognodig verder leren kennen. Blijvend.

Maar toen, vlak voor we bij de kassa waren, zag ik daar Jan. Jan! Ik kende Jan helemaal niet, maar Jan was onweerstaanbaar. Van het soort waar iedereen gewoon op valt. Jan stond bij het koelvak van de supermarkt en het was liefde op het eerste gezicht.

Twee ongelooflijk lekkere mannen.
Allebei zijn ze met me mee naar huis gegaan.
Van jaloezie geen sprake. We matchten buitengewoon goed.

De laatste tijd zien we elkaar niet zo vaak meer.
Weer druk met van alles. Maar we houden contact via Facebook.
Wil je ze zien? Oké dan, klik op hun profielfoto. Maar onthoud: ze zijn van mij! Alleen als je ze héél leuk vindt, mag je contact met ze opnemen. Om te kijken of je ze net zo lekker vindt als ik.  

Gijs  Jan

2 thoughts on “Lekker ding

  1. Het spijt me voor je Sandra, maar je moet Gijs toch met me delen! Hij is ook al in de supermarkt in Utrecht te vinden, al ruim een jaar. En ik heb hem al regelmatig mee naar huis genomen!

Geef een reactie

