Overspel

Tv
Dit is mijn tv. Mijn tv en ik zijn al 19 jaar onafscheidelijk.
Soms tot grote verbazing of hilariteit van bezoekers die hier hun neus laten zien. “Jeetje, heb je nog zo’n ouderwetse televisie?” “En doet-ie het nog echt?”  En ze denken vast stiekem: waarom niet even langs de Media Markt voor een flatscreentje van een paar honderd euro. Heb ik ook nog een beetje lol als ik hier een filmpje kijk.
Ik heb zelfs een nieuwe televisie aangeboden gekregen. Pas nog. JVC flatscreen, breedbeeld, zo goed als nieuw. Gratis. Ik heb vriendelijk, doch beleefd geweigerd. Het voelde als overspel plegen.

Mijn tv en ik zijn als twee handen op één buik. Van het zeer degelijke soort. Slechts eenmaal heeft hij dienst geweigerd. Drie jaar geleden begon hij op een avond rood uit te slaan en wartaal te spreken. Dat was niet helemaal wat ik van hem gewend was. Op internet vond ik toen www.tvstuk.nl Dat bleek om de hoek in Voorburg te zitten. Hoe handig! Vervolgens is hij opgehaald, gerepareerd en thuisgebracht. Oorzaak: kapotte zekering. Totale rekening: 35 euro! Een nieuwe tv bij de Media Markt? Ik ben toch niet gek!

2 thoughts on “Overspel

  1. Ha Sandra,
    Wat is internet soms toch mooi he… als je tv stuk is google je “tv stuk” en dan blijkt tvstuk.nl bij je om de hoek te zitten. Zo vond ik op google ’n hele tijd terug ook de oplossing voor een heel raar probleem, een zwarte bos haar die opeens uit de uitlaat van mijn (oude) auto hing, even googlen op “haar uit uitlaat”….
    Hoe simpel kan het leven zijn!
    Ik hoop dat je tv dankzij tvstuk.nl nog heel lang bij je blijft!
    groetjes, Chantal

  2. Ha Chantal,
    Ja, internet is geweldig voor het vinden van oplossingen voor problemen! En dat zwarte haar uit de uitlaat… dat weet ik nu ook! Altijd handig!

Geef een reactie

