17+1

Vandaag had de zuidwester mij in een mum van tijd naar het Juridisch Loket geblazen. Tweede poging aan de Herengracht. Had ik verleden keer in de rij aangeschoven, dan was ik na snel koppen tellen nummer 17 geweest. Ik zag het niet zitten, hoewel ik er lang voor in de stad had gewacht.
Sommige beslissingen zijn gewoon goed. Twee dagen later kom ik terug. Tegen lunchtijd. Er zit één meisje in de wacht. Achter de balie een dame die me een briefje aanreikt:

Een kwartier later stond ik weer buiten. Klus geklaard.

Geef een reactie

